Subject: selgitustaotlus
From: "Grete Raidsalu | Legal Aid" <[email-masked]>
To: "AKI info" <[email-masked]>
Date: Mon, 29 Jan 2024 12:43:03 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Palun Andmekaitse Inspektsiooni seisukohta audiovalve kasutamise küsimuses.

Täpsemalt. Millal ja millistel alustel peab Andmekaitse Inspektsioon 
võimalikuks audiovalve kasutamist? Kas üldse peab?

Erinevatest dokumentidest võib välja lugeda, et audiovalve on võimalik 
juhul, kui see on vältimatult vajalik. Palun selgitada, millisel juhul võiks 
olla tegemist olukorraga, kus audiovalve kasutamine võiks olla põhjendatud 
ja vältimatult vajalik?

Lugupidamisega

Grete Raidsalu
Legal Aid OÜ

E-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Tel: +372 5650 1083
www.legalaid.ee <http://www.legalaid.ee>